jueves, noviembre 16, 2006

We did it!!!! AVANTOUINTI!!



Zer ote da Avantouinti?? Hemen finlandian egiten duten erokeri handi bat. Beraiek zerbait tipikoa bezela hartzen dute, baina ala ere, erokeria hutsa da. Eta nola ez, gu ere nahiko erotuta gaudenez, ba finesen moduan, hop!! Uretara!! Bai, beraiei aurpegiko muskulurik txikiena ere mugitzen ez zitzaien bitartean, gu oihuka aritu ginen bainotxoak iraun zituen segundu urritan. Baina ez badidazue sinisten, horra hor gure lorpenaren lekuko grafikoa!!
Beraien esanetan hau oso osasuntsua da eta nik ez dakit sinistu ala ez, baina ziur hiltzen ez bazaitu beste zerbait egingo dizula eta espero degu hona izatea, zeren agian igande honetan ere esperientzia errepikatuko degu!!
Egia esan nik nuen katarroa desagertu zen, ez dakit jada botika amaitu zelako edo bainua dela eta, baina beno, gelderarekin geratu beharko gera. Jada hilehoria izatea besterik ez zait falta fines fines tipikoa izateko. Beraien hizkuntza ere ikasten ari naiz beraz laister beraiek soilik hartzen dituzten mandangak hartzea faltako zait. Baina uste det hau egin aurretik etxetik bueltila bat emango dudala berriz ere Euskal Herriko herritar bihurtzeko. Gora Alaitz eta MAider!! Gora Gozategi!!! Gora Triki pop!!
Beno kuadrila ondo segi eta izango dezue berriz nere berri (igandean izoztuta hiltzen ez banaiz behintzat!!), aio!!

4 Comentarios:

Blogger Unai dijo...

kristona izan behar du hola ur hotzetan sartzia, batez ere atal zehatz batzuk, gurruño bat eginda geatu behar due izotz tartian sartu ta gero, baina beida, katarroak kentzeko badirudi onena dela, eta fijo beste mila marabilla egiten dituela gorputzean. Lastima hemen ez daukagun horrelakorik... nor animatuko da hauetako egun batian ondarretan sartzia?

14:37  
Blogger glupglup dijo...

unai polita ni area noanean bixitan agian bainatuko gea. Ze, animatuko al gera?? Nbi ordurako ohituta eongo naiz

16:47  
Blogger muxurdin dijo...

shit! benetan izugarria iruditzen zait!! kutisarentzat oso ona omen da, ia ia larrua jotzea bezain beste...auskalo zergatik... hona zatozenean nahi badezu putzu hizozturen batean bainatuko gera fineseran, ze kriston hotzak pasatzen ari geraaaaaaaa!!! bale grasa edo zerbait eman beharko zenuke azalean, ai ama fitx, ez al zera hotzarekin txikitutko??? bueno, zuk errepikartu espetientzia baina hurrengoan pentsatu ondo bainua eta gero ondo berotzeko teknikaren bat... muuuuuua!!

02:39  
Blogger glupglup dijo...

Si nik teknika badakat buruan, baina praktikan jartzea zaila ikusten det, gehien bat nik nahi dudanarekin!!!

18:04  

Publicar un comentario

Suscribirse a Comentarios de la entrada [Atom]

<< Página Principal