sábado, enero 20, 2007

San Sebastianak Antiguon!!!

Kaixo danoiiii!!
Zemuz pasa dezue astea? Nik, hegazkinak begiratzen ordu pila pasa det katxarro honen haurrean egunero, bainan bueno, ya fechak badauzkagu eta hau idatzi bezain laster, buelosk erresarbatuko dittut.
Unai, uste det pote pare bat baino gehio hartu zenituztela ezta? Batez ere zu ta Ane, vaya par de pendones cachondos... en fin!!

Hasteko, Leireren etxean afaldu zuten Ane ta Unai. Iritsi nintze- nerako erdi pimplatuak zeuden...



23:55etan Benta Berrira joan ginen. Hemen dauzkazue, tamborradako bideoak!!! http://www.youtube.com/watch?v=enHdxgd_Q9Q
Eta beste bideo bat: http://www.youtube.com/watch?v=n5P1z3dvmEc
Eta beste bat!!
http://www.youtube.com/watch?v=mDgCjlXGmnI

Txoznetara gindoazela Iraundegi- rekin aurkitu ginen, bueno, garrasika hasi zen: Ane, Ane!! ta berekin egon ginen ratutxo bat.
Nola ez, gero Errora joan ginen, eta han goxo-goxo dantzatzen a tope egon ginen!!!


Erron ez ginen bakarrik egon, Malen, Maider, bueno eta kuadrila osoa zegoen...



Ta hau ebai Erron...
Txorrarena iten, nola ez...


















Bueno, ba hauek dira argazki gehienak, denak jarriko nituzke pero no es plan de okupar todo el blogg. Ya siento no poner muchos comen tarios pero bastante nekatua nago eta hegaz- kinak erreserbatu nahi ditut gero siesta botatzeko. Muxu handi bet!!! (testuan klik egiten badezue, muxu espezial bat bidaliko dizuet!!

2 Comentarios:

Blogger ane dijo...

Aupa neska mutilak!

Nor koño da gure lagun berria? Zuen ezagunen bat da, ez det uste baina ala bada esan.

Bueno ni azkenean bueltaxka bat ematera irten eta goizeko 11tan iritsi naiz etxera,soy una latsabako ya lo se. Nere ahizparekin topatu nintzen eta berarekin eta bere lagunekin egon naiz ordurarte. Baina topatu nituenerako dena itxia zegoen, asiq bar luis parean pasa degu ordu pilo bat. Ahoraq lo pienso igual te deje un poco tirado no?, zer jun zinen etxera edo hauekin garaira?

Bueno ez dakit,nik oso ondo pasa nun ta uste det besteek ere hala pasa zenutela, ez? A! ta nik ere argazki eta bideoak dazkat baina oraindik ezin ditut ordenagailura pasa asiq tendreis q esperar.

muxu asko

22:45  
Blogger enarius dijo...

JOOO ZE ENBIDIA!

San sebastianetan ateratzeko a pabo geratu nintzen, jo! Zergaitik? baa nola ez gaixo nengoelako. Orain Fitx gure artean ez dagoenez, neri egokitu zait koadrilako gaixoaren papera egitea. Ya vale, no?
jadanik negu hontan hartzen dedan 6, 7... (ez dakit, ya kontua galdu det!) gripazoa. Oraingoan ez da soilik gripea izan. Hasieran gripea zirudiena, Otitis-angina-sinusitis koktel izugarria izan da, hasike oraindik antibiotikoekin nago eta gaur da lehen aldia klasera joanten naizena 8 egun etorri gabe egon eta gero.
Dena aurreko larunbatean hasi zen. Koadrilen bazkarira joatea edo ez dudekin nengoen, yake tripak gaizki eta eztarria urratuta neukan. Hala eta guztiz ere, azkenean bazkarira joatea erabaki nuen. Ondoren Gartzikin egon nintzan, ke si batukada, Trakets... Baina Traketsen kontzertu erdian apretoi jauna etorri zitzaidan bixitan eta unai gaixua kolgauta utzi nuen. Gainera ez dezute sinistuko, baina traketsen frontoia jendez beteta zegoen (umeak eta ez hain umeak moskor-moskor) eta unai ez nuen aurkitu despeditu al izateko.
Kontodoesto, Igandean kriston gripazo eta sukarrakin esnau nintzen, eta bla, bla... lehen esandakoa, gauza konplikau egin dala, eta gaur arte! No se me puede sacar de casa!
Egia esan ez nago batere ondo oraindik, eta nahiz eta gaur klasera etorri naizen, gero ez naiz lanera joango. Antibiotikoek kriston paliza ematen didate gorputzan ta gainera goragalea ematen didate, baina gutxienez, eduki ditudan sukar altuak jeistea lortu dute.
Gaur gainera, gurasoen etxera niho lotara Oskarrekin moztu baitet. Ezeeeeetz! lasai egon oraingoz ez degula moztu, baina antiguako etxea jada salduta dago eta loiolakoa margotzen bukatu arte, gurasoen etxean geratuko naiz lotan eta Oskar aldiz Peioren etxera joango da lotara. Oso harraro egingo zait hainbeste denbora eta gero gurasoekin aste bat beraien etxean pasatzea, pero lo superaré! (o, eso espero!)
Beno wapisimas/o, espero det zuen bizitzak nerea baina pixkat ordenatuagoak egotea, porke sino habrá ke llamar a Mari Poppins!
Azkenik bakarrik geratzen zait esatea Unairi, barkatzeko por haberte dejao tirau, baina serio me puse mui malita i necesitaba hacerle una bisita urgente a mi amigüito W.C. Saiatu nintzan zu aurkitzen despeditzeko, baina serio ez zintudala ikusi. Sentitzen det.

Muxu haundi bat denoi (pero lasai ke ba con pocas bacterias ke ya kasi me e curau)

11:04  

Publicar un comentario

Suscribirse a Comentarios de la entrada [Atom]

<< Página Principal