jueves, junio 12, 2008

Ongi etorri preciosa!!

15 Comentarios:

Blogger ane dijo...

no pillo! llega ya oi o q?

13:22  
Blogger glupglup dijo...

baaaaaai!! DEitu in diot ta ohean zegon (harritzekoa!!)
Atsaldean geatuko gea, ez?? Nik bulera juteko asmoa dakat "La Fura des Bauls"-ek doako ikuskizuna ematen baitu. 19:30tan beraz eliz aurrean 18:40tan geratu naiz Egoitzen lehengusinakin, apuntatzen?

13:49  
Blogger muxurdin dijo...

Ongi etorri bella!!
Ondo egitenduzu lotarako aprobetxatzen ni azkenean nere guraso eta aizparen builekin esnatu naiz... uf... baina beno, lana egin det, maleta prestatu eta denbora eta guzti sobratu zait!! orain piskat relajatuko naiz, akaso siestatxo bat eta Londoneraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Orain arte bidai honek estresa besterik ez dit sortu baina espero det abioia hartzen deten momentutik aurrera dena bakarrik joatea...ante todo, tranquilidad... Arri,cuánta sabiduría...
muuuuuuuuuuua

16:03  
Blogger pitufina dijo...

baii!! iritsi naiz. Goizeko 7:40tan, 25 ordu puta donostiara iristeko, kaka!
ta bai, 10etan lotara sartu naiz nire ohean etzatzeko gogo pila neuzkalako. Orain Mariorekin geratua nago inteneten; kontatukoizuet bñ Elban geratu behar izan zuen kartera hotelean utzi zuelako, osea ez genuen despedida ona izan eta nik ia hegazkina galtzen det gainera... un desastre.

17:16  
Blogger ane dijo...

jesus vaya empanada llevo, por que pensaba que llegabas el sábado? es fruto de mi imaginación o cambiante de planes? bueno no se, el tema es que yo hasta el sabado a la tarde nada. Mañana voy al restaurante y luego repasare( no se qué pero algo para el examen). Tengo muchas ganas de farra para el sábado asi que oihane espero que no falles, y las demás tampoco, bueno l@s que podais salir.
Se me acaba de ocurrir que ya que el sabado es el karaoke, podemos obligar a oi a cantar alguna de rafaela carra, que os parece?
muxu

19:30  
Blogger glupglup dijo...

jajaja
Oso proposamen ona Ane, zukin bat nator!!
Oi, explota explota mi corazón!!

00:10  
Blogger pitufina dijo...

no, explota explota mi clítoris!!

00:44  
Blogger pitufina dijo...

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJJAAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJJAAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJJAJA
JAJAJAJAJAAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJJAAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAAJAJAJJAJAJ

00:45  
Blogger glupglup dijo...

jajaja
Diosssss pero que bien se vive cuando se vive bien!!

09:11  
Blogger ane dijo...

me voy a reircomo te explote el clitoris y no puedas disfrutar de el nunca más. ojito con lo que se dice

22:05  
Blogger Nak dijo...

ONGI ETORRI EUSKAL HERRI MAITERA!!

Nik Aneren antzera larunbatean zentozela uste nuen,... ai ama!

Ba nik ere antiguako jaietaz disfrutatu nahiko nuke baina zerbitzua egin behar det Tenisean larunbatean eta bueno goizeko 3ak izango dira ateratzen naizenerako,...orduan pote pare bat hartzeko gogoz ateratzen banaiz deituko dizuet, ok?

Bueno ba ea noiz geratzen geran argazki horiek ikusteko, urrengo astea nere azken astea da gasteizen eta bueno handik aurrera naizun guztiya!!

Muxuak denoi!
NAK

22:19  
Anonymous Anónimo dijo...

aupi! ..pues sí q está caliente este gato.. jaja.. nik notizia dakat zuentzako, q si no lo cuento me ibais a matar.. y todavía quiero vivir más.. ba, atzo arratsalden horoskopoan irakurri nuen venusek sorprsa bat zeukala niretzako... arrazoi zuen! azkenean gertatu behar zana gertatu zen karramarrotxoarekin... pentsatzen nun ezingo nuela.. baina baai... orain burua ez dakit nun dagon baina en métodos cuantitativos no...
beno, egongo gera laster..
muxu danoi!

14:21  
Blogger pitufina dijo...

explota-explota TE explo, explota-explota TU CORAZÓN...
ZORIONAK GUAPA!! gero Dokatik pasatzean detaileak kontatzen dizkiguzu....
Ei neskak! que viene la buena racha!! hay que aprobetxarla!!
GORA FER!!

17:09  
Blogger Nak dijo...

Hola holaaaa!!

Jakin al daiteke zein de anonimatotik idazten duen neska ala mutil hori?

Karramarroa,... ummmm jakin nahi det!!!!

ZORIONAK DENA DELA!

GORA UDABERRIA!

17:20  
Blogger glupglup dijo...

Karramarroa, La Sirenitaren lagun Sebastianengatik diogu.
Beraz berri oso oso ona daaa!!
ZAindu danoook

10:47  

Publicar un comentario

Suscribirse a Comentarios de la entrada [Atom]

<< Página Principal