lunes, mayo 10, 2010

Si tienes miedo, no mires p'atrás, mira p'alante!!!!!

Peña, zelan? Irratira igo naiz gaur goizean, biharko saioa grabatuta uzteko, ze gasteiza joan nahi det gero, bihar eguna bertan aprobetxatzeko, eta gainera gauean lindy hop poteoa omen dagoelako, bueno, pare bat ordu taberna batean, jendea dantzan ikusteko aukera behintzat. Eta orain Quinto parpadeon kantua jarrio degu irratian, eta hementxe nago erabat emozionatuta, eta zuetaz akorda naiz, así que, yeleréeeeeeeeeeeeee, mira lo que tienes, mira lo que eres!!!! no nai no nai!!!!! eleeeeeeeeeeee!!!!! Y volver volver kantuarekin amaitzeko asmoa daukat, eta hoixe, ordubete daramagu, johnny cash, eta fletcher henderson entzuten, swing, big band, oh, yeah, ez da oso punkia etxea leihotik, baina kariñoz betea dago!!!
Bueno peña, ya os informaré de lo que va este rollo. Ostiarelan Arabatakada omen da, ez daukat gogo askoik, baina ez dakit, akaso norbvait animatuko bazan...
bueno, gentes, ondo segi!!!

2 Comentarios:

Blogger muxurdin dijo...

http://www.youtube.com/watch?v=vEawZNmZY-w

Me hace mucha gracia el quinto parpadeo... jajaja... ni arabatakadara apuntatuko nintzen, baina baldin eta beste bizitza bat izango banu oraintxe...- gaur enteratu naiz hemendik aurrera ostiraletan hemen bazkaldu beharko dudala, beraz, ba etxera 6tan edo iritxiko naiz lur jota. Ez da bidezkoaaaaaaaaaa!!! Soldata gehiago merezi duguuuuuuuuu!! Jode, a ze impotentzia... guk hemen orduak sartu eta sartu eta nere kontuan zulo berdina... en fin, rayatuta nao... disfrutatu zuk nere partez ere!! muuuuuuuuuuuuuua

22:05  
Blogger glupglup dijo...

animo neskatxaaaa, ezin zaizul asko falta jada!!
Muuxuu potolo bat denontzat ta ea igandean ikusten geran!

21:37  

Publicar un comentario

Suscribirse a Comentarios de la entrada [Atom]

<< Página Principal