jueves, noviembre 23, 2006

LONDON'S PARTY!!!!


Hi kuadrila!! Azkenean lortu det asmatzea (oihaneren azalpenei esker) nola sartu ditzakegun argazkiak eta beraz hemen duzue "walk About" izeneko taberna salbajean botatako parranda! uf, denetik egon zen han puntuak ere bai!! denek libidoa dantzan... eta gure autoestima ieup, ieup, ieup goraka... ondo dago hori, ondo sentitzen zera bapatean desiatzen zaituztela ikustean.. jejeje... donostin ez zait gertatzen holakorik eta! beno, ba hemen argazkitxo bat, Aaron (berarekin oheratu nintzen... en fin, historio luzea...), Pol (boliviarra), Elise (frantsesa, mexikon bizitakoa...) eta gu! denok moxkor moxkor... ez da oso argazki ona baina goizeko 3:00 ak dira eta ooooooso nekatuta nago, capuccino asko egun batean.... ay.... la vida del proletariado!!

6 Comentarios:

Blogger enarius dijo...

Kaxo preziosas!!!!
Pozten naiz ikustean zuen libidoak dantzan dituzuela. Oso ondo iruditzen zait, hor al dezuten gehiena ligau behar dezute, ziur ke los tios no son tan estiraus y estrechos como aqui.
Azkenaldian tengo la teoria, Euskal Herrian daukagun arazoa ez dela hainbeste neskena baizik eta mutilak direla reprimituak daudenak. Asique a lo dicho, a hacer puntos (ke no niños!).
Kuriositate handia daukat ea zer moduz moldatzen zeaten zuen lanetan.
Jo, egia ere enbidi pixkat ere ematen didazute, asko ikasten ari baitzeate, bai hizkuntza, bizikera, benetako arazoei aurre egiten... baina asko pozten naiz zuengaitik. Bildur pixkat ere ematen dit, bueltatzen zaretenean oso aldatutak egongo zeraten. Konturatzen ari naiz, que todas estamos madurando mucho ultimamente, y cada día me doy cuenta, que cuanto más maduras y más responsabilidades tienes, algo en tu interior se empieza a marchitar. El qué? la ilusión, la imaginación y sobre todo ese mundo interior que todos tenemos dentro que dejamos de desarrollarlo y cuidarlo, porque estamos demasiado ocupados de poder sobrevivir en el mundo real y cruel.
Por todo esto y porque tampoco me quiero enrollar demasiado, os quiero decir que nunca dejeis de construir castillos en las nubes, de imaginaros dragones rosas que se os aparecen por las calles, de ser capaces de reiros hasta llorar con una canción de un anuncio llamado Felix, de mirar a los gatos y que os den asco....vale?
Que no me entere yo que teneis desatendidos a vuestros pequeños, pero muy especiales mundos interiores, porque si algún día pasa eso, perderemos la esencia, y eso es lo que nos hace tan especiales a todas y a cada una de nosotras, que somos autentícas!
Maite zaituztet. Muxu haundi bat.

11:24  
Blogger glupglup dijo...

Joder Enar!!!!
Buah, ez dakizu zenbat botatzen zaitudan faltan. LAsai naiz eta kanpoan egon eta guaza asko ikasi batzuek denbora asko daukagu oraindik gure gauzetan pentsatzeko eta guaza totoenekin amesteko (naiz eta gero erealitatean egi ez bihurtu eta honke askotan min handia egin). Beti izango dugu Peter Pan buruna!!
Ala muxu ahndi bat, ez dudala pedante jarri nahi, hilerokoarkein nago eta badakizue "lagrimilla fácil" jartzen naizela. Aio politak!! Muxutxuekkkkkkkkk

17:58  
Blogger muxurdin dijo...

Aupa Enar!! lasai egon guregatik ze nahiz eta langile bizitza gogorra daramagun oraindik ere ilusioz bizi gera eta! Gure kapritxoak ematen ditugu, adibidez, piruleta usaia duen dutxarako haurtxoen gela, sofa "puzgarriak" (ez ditu puzkarrak botatzen, puztu egiten dira... babaz beteta daude...ejem..)... en fin, parrerako gogoak eta ilusioa mantentzen ditugula... larunbatean salsa dantzatzera joango gera, lehenengo lagun baten antzerki bat ikustera, eta igandean pisuan sangriada antolatuko degu piska bat anbientatzeko... ze hemen bakoitza bere bolara dabil eta gu albergeko abientera ohitu gera... en fin, ba hori, gogoz gabiltzala nahiz eta eskuak biok destrozatuta izan eta fitness egiten ari geran lanean... guk ere izugarri maite zaitugu!! zaituztegu!! muuuuuua!!!
jar eta nar

02:22  
Blogger glupglup dijo...

Barkatu Jar baino atzo nahikoegun sensiblea nekan eta azkenean idatziko nuena ahaztu zitzaidan.
ZORIONAK PRINTZESA!!!!!!!!!!
Merezi zenuen dagoeneko buruan zenitun beldur, mamu, etab. guztiak uxatu eta gorputzari poz bat ematea!!
Ea besteoi noiz tokatzen zaigun!!
Muxu handi handi bat!! AIO!!
PD: Detaileak beahr ditut!!!! Asko, dena, con pelos y señales (beno, los pelos te los puedes ahorrar que nunca son muy agradables, jijiji!!)

09:21  
Blogger ane dijo...

Aupa wapisimasss!Jo ni beti bezela berandu enteratzen naiz gauza hauetaz.Que envidia más poco sana me dais, bueno no, sólo envidia perra. Pilo bat pozten naiz lana eta etxea lortu dezutelako eta guzti hori... Baina ni itziarrekin bat nator eta den den dena jakin behar det, ya sabes para que te eche las cartas o simplemente me invente una película en la cabeza. Algundía de estos a osllamare para cotillear agusto.
Nire bizitza beti bezela, baina egia esan atzo nahiko egun txarra izan nuen. Atsaldean partidoa izan genuen(futbitokoa badakizue) eta galdu egin genuen noski.Esan beharra dago IVEFeko nesken kontra aritu ginela y son unas abusonas(vaya cañonazoa),15-0 galdu genuen.kalkuluak atera ditugu eta gol bat hiru minutuko sartu zuten.Eran unas vacaburras q fijo q ganaban a la real y athleti juntos. Bueno ya basta de txapa futbolística.
Gero dantzara joan nintzen eta han oso ondo, pero despues de haberme pasado las planchas en el pelo, va y mi fichaje no viene(bueno nunca viene mal ser un poco coqueta no?, ya se que deberia serlo siempre y no solo cuando piense q voy a ver a alguien pero soy muy vaga).

Y ya para redondear la noche llegué a casa medio sudada a las 22.00 y me dí cuenta q me había dejado las llaves en casa.Sonia que era la única q estaba en gasteiz estaba en hockey submarino,asiq allí me quede yo plantada comoun pino.En realidad sólo fueron 5 minutos xq se me ocurrió la brillante idea de llamar a la vecina(que no conocía de nada) y ella supermaja me abrió la puerta y me hizo entrar a su casa. Muy majetes estaban viendo vaya semanita y estuve hablando de nutrición con la señora(que no se como se llama) xq esta haciendo lo de estudio para adultos.Me fije en la foto de los hijos pero no vi nada interesante. Ya ves enara que yo lo que no pierdo es mi niña en la edad del pavo. Al final vino sonia ya, despues de estar hora y media en casa de los vecinos.

Al final tampoco fue un día muy malo no?No, estuvo bien conoci a los vecinos y me senti femenina y todo jugando a futbol(una del equipo me dijo q corro como una mariposa, asiq...jejeje igual tengo q empezar a correr por la concha, quien se apunta?).

jode vaya txapa he metido no? bueno pero para una vez q escribo os "joribiais".

Oso ondo pasa atzerrian zabiltzatenak eta hemen ikasten, lanean edo bietan ari zaretenak ere. Hurrenarte muxutxu asko........

P.D. yo sé que me he dejado tildes pero me dan igual; se cuando hay q ponerlas y punto.

16:15  
Blogger Unai dijo...

Otros aún nos resistimos a meter al niño p'adentro y nos empeñamos en mantenerlo visible por fuera y por dentro. Inocencia? candor? estupidez? guztietatik pixka bat, supongo.
hala ere ez dao gaizki ume hori hiltzen ez uztea, egunero saiatzen naiz ume horrentzako minutu batzuk dedikatzen.
Eta libidoaren asunto hori... ez det nik oso argi ikusten. Pozten naiz zuen libidoak dantzan dauzkezuenengatik, nere libidoak azkenaldian bakarrik egiten du dantza, baina oso dantzarina denez, eguna pasatzen du arin arinetan, fandangotan... Honetaz damutu egingo naiz (jejeje)
Bueno, neskak, ni beti bezela berandu nijoa komment hauekin ta ya post gehio dago honen ondoren baina ez nuen aukera galdu nahi.
muxu asko danontzat!!

12:55  

Publicar un comentario

Suscribirse a Comentarios de la entrada [Atom]

<< Página Principal