sábado, octubre 25, 2008







Bijar resaka irytzela euliko det eta ea asmatzen ezuen zenekijn egon naizen Alderdi Ederren; minn 1 joan de pixa itera (supoego) joan da ta de eskakeo, bizikleta hartu ta etxeruntz joan naiz. Zer pentsatuko oebddu tipoak nitaz? berdin zait. Ni mozkorrranaoz ta dena bost axola dit. 22 urte dauzka, zentroan bizi da, ITI Mekanika iktasten du ta ni kolgauta utzi dt. JA-JA! por txulo (segun Sara, Unairen ezaguna). Garzt, non koino saryu zera?? Norelin ligau dezu??
Paso de corregir porque estoyborratxa y el teklao se ,me vaa.

PD: LO QUE HACE EL CUEPO golfo ybun unos cuantos Ruedas....
quédificil es controlar con vino balnco por las venas y todas las celunas del kuerpo....
M,e repito: paso de corregir, lo dedos se me van,....

aLE, ondo lo innnn!!!!

3 Comentarios:

Blogger ane dijo...

zelako makatza guapa!!!!!!!!!!
ordun gaur zuen deian zai geldituko naiz, lo egongo zerate ta.

feliz resaca!
muak

15:45  
Blogger glupglup dijo...

Bueno bueno bueno!!
Xe bildur. Banekien gauk askorako emango zuela, baina horenbeste,...
GAur kontatukoiguzu (goatzen bazea behintzat!!)

16:01  
Blogger pitufina dijo...

gogoratu goatzen naiz, ta lotsatu pixkat ere bai. Bainan oso ondo pasa nuen. Aspaldi ez nuela holako farra bat botatzen eta horrekin balio zait.
The Rockyko extrak ikusten egon naiz orain arte..
"Don't dream it, be it!!"

05:51  

Publicar un comentario

Suscribirse a Comentarios de la entrada [Atom]

<< Página Principal