jueves, noviembre 05, 2009

frustrazioak gainditzen

Ei! jentes!! osteguna ospatzeko aukera aproposa heldu zaigu gaurkoan!! pozik nago gaur. Olagarro bat erosi dut afaritarako, eta hasieran uste nuen jende asko ginela, eta maitasun osoz prestatu det. Azkenean jende gutxiago izango ginala izan da, bueno egia esan betiko hiruak (Eidertxu, Azami eta hiruak). En fin, pixkat nekatuta nago ilusioak egiteaz, eta azkenean hainbat jendearentzat zijuan maitasuna, gu hiruon asrtean banatzea suertatu zaigu!!!! betiko hirukotea + adkisizio berria (eta zeinen poik gauden!!!) eta etorri ez danantzat, ba beantzat kalte!! muxuak urrun eta gertu zaudetenentzat!!! mua!!!!

4 Comentarios:

Blogger ane dijo...

unaitxo nik uste det bihar zuregana joango naizela azkenean, que tengo un lio en la cabeza asi q habrá que celebrar esta indecisión que también es bastante frustante. deitu dizut konfirmatzeko(xq sigue en pie lo de la comidita q me ibas a tener preparada no?. muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssss

14:02  
Blogger glupglup dijo...

Eskerrik asko muxuengatik. Naiz eta uurun egon oso gertu sentitzen dira.
Muuxuuu zuentzat ere!!
TA jarritako ilusioangatik lasai beste biek ere asko eskertuko dute ziur

23:54  
Blogger muxurdin dijo...

mmmmmmm... olagarroa!!! eta muxuak!!!! mmmmmmmm.... ze goxoa, unai! frustrazioari goma bi! ziur nago pulpotxo hori sukaldatuta usaindu zenuenean, zure mahaikideen aurpegia ikusi zenuenean ilusioal dena gainditu zuela!!! portzierto, nik ez dakit pulpoa sukaldatzen, baina ikasi nahiko nuke, zabaldukoz enuke zure errezeta???
muxu goxoak zuretzat ere!!! muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuua!

01:00  
Blogger naroa dijo...

ay unai! nik gusto handiz jan izango nuke olagarro hori! nik atzo ere maitasun handiz sukaldatu nuen, gazta bolak eta kroketak, baina gatzan zuloa handiegia zan ta horrela atera zaikit gazta bolak, aiai..

10:27  

Publicar un comentario

Suscribirse a Comentarios de la entrada [Atom]

<< Página Principal