viernes, marzo 23, 2007

Aspaldiko partez martxa pixkat eman beharko diogu honi

Bueno, ez daukat gauza handirik hemen jartzeko baina mugimendu pixka bat behar du honek azken aldian ze azkenekoz londresko abenturak irakurri genituen ta harez gero, ezer ez, basamortua... oantxe irratian nago atzoko ajea pasatzen, eskerrak ostiraletako programa lasaiagoa izaten den ze aste osoan egin ditugu nahikoa lanak ostiraleko tartea betetzeko, eta bueno, ba emailak eta holako mobidatan pasa dezaket goiza. En fin, atzo bilborocken kontzertuak egon ziren, Villa de Bilbao Pop-rock lehiaketa zela eta, ostegunero izaten dira, eta Karima, Jagoba ta Xabikin elkartu nintzen etxera bidean, ta hara joan nintzen, klaseko motxilakin, ta supermerkatuan egindako konprekin, ta azkenean tragotan bukatu genuen taberna batean, kutre xamarra, bueno, kutrechik hoietakua, marrubiak zituen barran, baina kaña bi euro terditan kobratu ziguten, eskerrak hiru plater marrubi jan genituen konpentsatzeko, eta motxilatik konpra atera nuen eta piknik egin genuen gaueko ordubatean taberna ziztrin hartan, musika zaratatsu harekin... en fin, ez dut argazkirik hau azaltzeko, ezta ezer azaltzeko ere.
Asteburu hontan Deustuko jaiak direnez bixita berezi bat jasoko dut hemen Bilbon. Gonbidapena irekia da hau irakurtzen duen jendearentzat. Patxuek!!

0 Comentarios:

Publicar un comentario

Suscribirse a Comentarios de la entrada [Atom]

<< Página Principal