martes, diciembre 19, 2006

Zur eta lur geratzekoa!! Lo que faltaba!!!

Ez dakit nola adierazi hau ikustean sentitu dudana. Arratsaldean Oihane eta ni zinera joana gera aspaldiko partez eta beti ere goxokiz beteta joan nahi nuenez ba Kuxkulora gerturatu gera. Ba hara non topatzen dugun ondokoa. Deitoragarria. Munduan jada ez dago inolako errespetorik, ene bada!! Hurrengoa golominak azukre ta plastiko gabe izango dira, horrela ez goaz inora!! Bainan beno, bizitzak aurrera jarraitu behar du.
Eutsi goiari neska mutilak, eta ahaztu dietak eta ditxozozko "me voy a cuidar"-ak.
Donuts light-ari goma bi!!!
Gora azukre hutsak!!
Gora grasa saturatuak!!!

4 Comentarios:

Blogger muxurdin dijo...

Hamaika ikusteko jaioak gera!! En fin, lo que nos faltaba, gominolas light es lo siguiente... Adrian flipatuta daukagu naroak eta nik (batez ere naroak) jaten degun guztiarekin... egia esan batzuetan limiterik ez daukagu... zer egingo diogu... Gora kaloriak!!! eta orain gabonetan fitx, preparatu, ederki jango degu eta! Muuuuuuuuuuuuua!

20:03  
Blogger Nak dijo...

bai bai ni ere txundituta geratu naiz!! "Hemos nazido para ver ontze!!" kontxo-kontxo!! Orain igandeko txokolate masa horri azukrea kentzea bakarrik falta zaigu!! jejeje zer moduz sabelak kuadrila? asimilatu al du zuen gorputzak zementua? Gora Orojaleak!! Gora!!

Besarkada eta muxu handi bat denoi!

20:46  
Blogger ane dijo...

Nik gauza bat bakarrik esango dizut fitx, no me jodas el negocio de las dietas. Ni datorrren astean hasiko naiz zaintzen, bihar jango dudan txistorrarekin kolesterol bola bat bihurtuko naiz eta. Por cierto, gol bat sartu det gaurjo partidoan estoy hecha una machine.
A eta erasmusa eskatuko det hurrengo urterako;mexico d.f.,perogia eta bragança.Sin mas q no me voy a hacer ilusiones porq mira lo q me paso el año pasado.
Muxus ta ondo pasa, bihar cuerpo golfo izango detela uste det(Amen).

23:09  
Blogger muxurdin dijo...

Y amén sea dicho... Ane, ez dakizu ze poza eman didazu zure smsarekin! jaso det! qué emoción!!! DF-ra? qué buena, hiri hori izugarria da... bai, arriskutsua baina behin mugitzen ikasten dezula, behin beharrezko neurriak hartzen dituzula, lagunak... izugarrizko esperientzia izango da... mexiko... zer esango dizut nik! gainera horrela bisitatzera joan naiteke, qué mejor razón que tú para ir otra vez!! buah, buah, buah... ea ateratzen zaizun printzesa,ze hiri horretan danetarik dago.. muuuuuuuuuuuua!

12:12  

Publicar un comentario

Suscribirse a Comentarios de la entrada [Atom]

<< Página Principal